Rozhovor s Vladimírem Bártou

12.01.2009 13:25

Historicky první rozhovor tohoto webu si vysloužil svými posledními výkony Vladimír Bárta a to k příležitosti udělení ceny Hráč víkendu.

 

1. Byl jsi vyhlášen hráčem víkendu, co vše pro tebe tato pocta znamená?

Tak určitě je tato volba pro mě velice překvapivá a jsem samozřejmě potěšen. O to víc, že se mi toto ocenění dostalo v takové silné konkurenci, která v obou víkendových zápasech byla.

2. Bylo pro tebe těžší získat vítězství v sobotu, či nejlepšího asistenta v neděli? 

Tak jednoznačně pro mě bylo snažší zařídit ty krásné asistence v nedělním utkání, protože na bruslích se stále cítím jako ryba ve vodě. Sobotní utkání jsem zvládl spíše díky své psychické odolnosti ve vypjatých situacích, které se ke konci zápasu čím dál tím více stávaly častějšími.

3. Jak jsi se vypořádal s tvrdým atakem Petra Boušky?

Tak to bylo asi to nejtěžší za oba dva dny, co jsem musel ustát. I když musím přiznat, že slovní kritika, dokonce od mých spoluhráčů ze sobotního zápasu, byla také dosti zatěžující.

4. Poté jsi předvedl několik zákeřných zákroků. Odnesla to hůl Josefa Říhy, prst Martina Mádleho a holeň Tomáše Šáfra. To jsi byl tak vyhecovaný?
 

To je pravda, že v rozhodujících chvílích nedělního zápasu jsem spíše bojoval sám se sebou, než se soupeřem. Trochu jsem měl rudo před očima a v tu osudnou dobu byli již zmiňovaní hráči v nesprávný čas na nesprávném místě….blízko mé čepele!

5. V sobotním mači jsi 2/3 utkání odchodil, proč tomu tak bylo?
 

Co se týče mé kondice, tak je asi nejhorší za posledních 5 let! Podepsaly se na tom hory jídla, gaučing a pivní maratóny! Ale od 5.1.2009 jsem začal s tvrdou dietou a pevně věřím, že na jarní část sezóny budu na 100 % připraven. Podle toho se také odvíjelo moje herní tempo v sobotním zápase!

6. Již jsi začal s individuální přípravou na jarní část sezony?

Přípravu jsem začal už jen tím, že mi byla nastolena ona tvrdá dieta!Postupně začínám i s kondiční přípravou!!! 

 

    

Zpět